Saturday 13 October 2012

EVERLYNN Treatment Set


*packaging yang lama dan baru, isi kandungan tetap sama*

treatment set ni diformulasi khusus untuk mereka yang menghadapi kulit berjerawat dan berminyak, tahap serius.
kalau tahap tak serius boleh guna yang set normal saja ok.

yang ni untuk jerawat2 degil, yang betul2 degil punya.
insya ALLAH, dijamin membantu mengecutkan jerawat dan menghalang pertumbuhan jerawat baru, untuk kesan yang lebih mantap, gunakan bersama EVERLYNN Colagen Serum supaya parut jerawat cepat tertutup dan menghaluskan kulit.



Harga set treatment ni mahal sikit kerana formulasi khususnya menggunakan bahan2 berkos tinggi, dan hanya mengandungi 2 item yang akan tahan lebih daripada sebulan. *dijamin!*

item pertama : blemish cleanser ; merupakan gel pencuci yang dirumus supaya teksturnya menjadi sedikit berpasir bagi menghilangkan kotoran jauh ke dalam kulit, sekaligus mengurangkan peluang jerawat bertapak.

item kedua : cream for blemish ; krim ni hanya perlu disapu dan ditenyeh pada tempat jerawat sahaja, bukan pada seluruh wajah, okey. sebab tu saya kata ianya tahan lama. krim ni rasa best bila dipakai, kerana ianya mewujudkan rasa berangin sekaligus menyegarkan wajah. 



treatment set ini hanya didatangkan dalam satu saiz ini sahaja, dimana saiz krim nya lebih besar daripada saiz krim set normal, jimat bukan??
ramai yang dah berjaya singkirkan jerawat dgn bantuan krim ini. dan penggunaan yang mengikut aturan dan konsisten!

lihat testimoni ini....


teringin nak cuba?
insya ALLAH jika anda mulakan langkah pertama hari ini, raya haji ni sempat lagi meletup dengan kulit licin!

emel me
raihamina@gmail.com

lepas tu sy akn bg nombor telefon untuk urusan lebih cepat dan pantas. 
:)
untuk customer yang berada di sekitar kota bharu atau pengkalan chepa, ni ha, dealer EVERLYNN KB/PC bersedia untuk C.O.D walau dimana pun anda berada.!

No comments:

Post a Comment